tiistaina

2vko tauko :(

Alkuun pahoitteluni, compuutterini hajosi, enkä päässyt kahteen viikkoon mitään postailemaan. No mutta, ei maha mitää:D

Ah, sain eilen vanhan matikankokeen, ja nytte tän uusimman. Sain siitä vanhasta 8- ja tästä 8 :D ! Olin iha kikseissä, oon tyytyväinen aina jos saan edes 7 matikasta:D Oon meinaa tositosi huono. Vähä surkeemmin meni enkku, ope ei kertonu koealuetta koska olin ollut sillä tunnilla kun se oli siitä kertonut, nii hammaslääkärissä, ja sitteku menin sitä siltä kysymään jälkikätee nii eihän se kun heittänyt mut pihalle. Ja siiis siitä sain 7- :( Ja jokupäivä saan sikavaikeen ruotsin kokeen takasi :o

Rauhalliset loppukäynnit:)
Määäähtävääää :) ! Oon löytäny sikakivan tallin, joka kaiken lisäks o kaikkein lähin talli, (3km) ja siellä nytte alkanu käymää:) Se on mun koulureitin varrella, joten jos otan aina kamat mukaa kouluu ja meen sit siit sillattii hienosti:D Siellä on yhen mun kaverin 4 issikkaa, joilla silloin tällöin menen, ja kaks yksäriä, joista toinen niin vanha, että sillä ei saa ratsataa, ja toinen plöäh entiiä, ois siistii jos sitäki pääsis kokeilee joskus :) Mutta PARAS OSUUS: Siellä on kaks shettistä, nimittäin Jassu ja Eppu. Jassulla nytte jalka kipeenä, eläinlääkäri tulossa jokupäivä :( ja sitten Eppu, joka iästään huolimatta rakastaa kun ratsastetaan sillä :D ! Se on aivan ihana, Eppu rakastaa karkailua ja kyllä ollaan tässä saatu lenneltyä koska Eppu iästään (ja meijän suurista ihramääröistä huolimatta:D) se pukittelee iha kamalasti < 3 Ja shettistin omistaja sano, että jos alan käymää siellä säännöllisesti, hoitamassa ja ratsastamassa niitä poneja, nii sitte se voi antaa mulle ylläpitopaikan jopa ilmatteeks, jos löydän jonkun kivan heban:) Epun ja Jassun omistaja myös sano, että saatte tehä niillä ihan mitä vaan, ja ihan milloin vaan, omalla vastuulla , ja kärryt voin tuoda teillä kesäksi :D


Heppu rakas tappoponi :3

Jassu :)
Päätin just, että lopetan tän blogin tähän, ei mulla oo teille mitään muuta annettavaa enää ku hevosasioita kun Eppu ja Jassu on vallannut mun sydämmen <3333 Teen nyt Jassulle ja Epulle uuden blogin, ja siellä sitte näkyilen :) Heido ja hyvää vuotta 2012!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti