keskiviikkona

Muovipussini hajosi :DD

Sorge, en pystynykkää kuvata kaikkee krääsää mitä oon täält Thaikust ostanu, nii se jää sitte siihe et ollaa taas suomessa koska jouduin jo laukkuni pakkaamaan. Pahoitteluni :)

Oisko mitenkään kiinnostavaa, jos tekisin 12 osaisen postaussarjan, kerran kuukaudessa, jossa haastattelen jotain lempiblokkaajani? Ei mitään sellaista, että siinä lukee samat asiat, mitkä blokkaaja itse jo blogissaan kertoo, vaan jotain aivan hatusta repäistyä? :D Kertokaas mielipiteenne, ja ehdotelkaa hyviä/mielenkiintoisia blokkaajia! :)

Sitte haluun kertoo hassusta? jutusta mikä tapahtu eilen >:D Oltii tuol riekkumassa jollai isoil markkinoilla, ja vanhempani lähtivät 3v pikkuveljeni kanssa jo aijemmin nukkumaan. He siis kävelivät n. 400m matkan vuokrataloomme. Siskoni ja minä jäimme viellä kojuja kiertelemään. Oli jo pimeetä ku oltii lähössä takasin, ja HYVIN pimeää tiepätkää kävellessämme (siis ei katovaloi tai mitää eikä ees taloi :D ) takanamme olleet ukkelit huusivat peräämme että TUKTUUUUK :D ja että VEER AARR JUUU KOINKNN? Kiljuttiin siinä sen taloalueen nimi, ja yksniistä ukoista nauro etttä EXSOSAINNNNKG. Samassa kuulu että HYYRMP, FREEE TUKTUUK.! . Olinet WIIII :D ja mun sisko vaa tuhis et : Mikään ei ole tässä maailmassa ilmaista:D ! Tää sama FREEE TUKTUKKKKKK alkoi jo kaikua mun päässäni. Jatkettii vaa matkaa ja sit sieltä kuului: WARNIGGG KOOOPRAAAS!!! Tuli käännyttyä nopeasti takasinpäin ja kiitoolisena sitten todellakin otettiin vastaan toi ilmanen tuktuki :D Ei meinaa tehny mieli minkään kobran päälle astua :D Kylllä sitte perillä annettii vikat hilut mitä tuolt markkinoilta jäi :)

Ööh, päällystin mun Jarno-nimisen Canon EOS 500D-järkkärin tekotimanteilla. Hyvä minä :D Haluun siitä kuvan tänne, mut mitenpä kuvaat kameran? :D Eih, teinipeili ei käy, koska hienoimmat väkerrykset o siinä salamassa :D:D: Elikkä Jarnon kuvassa tulee kestämään :D

Nimeettekstee teijän elektroniikan? :D Mulla o vaa tolle kameralle nimi, en oo osannu tunnistaa kännykän, tietokoneen, suoristusraudan ym. sukupuolta >: D Moni ihmetteleekin, miten kameran sukupuolen voi tunnistaa, joten nyt haen kohtalotovereita, KUKA TUNNISTAA TEKNIIKANSA SUKUPUOLEN? :DDD

Mulle tuli joku kauhee vimma, haluun tietää ihmisten mielipiteitä :DD Joten, kommentoikaahan tähän teijän mielipiteitä, kiitos :D ! Ja jos tosiaan alan nyt väkertämään niitä bloggaajabloggausksia, nii EHDOTELKAA NIITÄ BLOGGAAJIA HYVÄT IHMISET JA NIITÄ KYSYMYKSIÄÄÄÄ KANS :DDD !

Mä en ymmärrä, että ku Mäkkärillä on facebuukissa omat FB-sivut, nii ku ne on kaikilla eri kielillä, mutta aina silti nimellä McDonals, nii miks Thaikus ne on McThai? :D Ei ne suomessakaa oo McFin :DDDDDDDDDDDDDDDDD! Hämääväää :D
Tästä on McThain pihvit teeehty :D Tääl nää vaa kävelee vapaana >:D

Böö oon vähä homssuli, lähettään takasi suomee huomenna enkä oo vielläkää lähettäny niitä postikortteja... JA VOI PEEVELI TAJUSTIN JUST ET MOLEMMAT OSTI KAKS POSTIKORTTIA JA SANO ET LÄHETÄ SE TOINE MEIJÄ SISKOLLE :DDD Kääk oon kirjottanu molemmat mun kavereille >:D Noh, sanon että sitä korttia ei tullu >:D Sori Seebu: D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti