maanantaina

5 outoa faktaa minusta :D

Jööh mut tagattiin (taas:D)


1.Syön ihan älyttömiä määriä _ketsuppia_. Tosin tänään sain niin ällöttävän annoksen (makaroonia ja kanaa) että huhhuh. Se oikeasti LILLUI halvassa tomaattimössössä. Hyi.

2. Ainakun aivot lagaa, meen vessaan istumaan. Yleensä otan tietokoneen messiin ja istuskelen sitten siellä. Varmaan johtuu siitä, että vessa on ainut paikka minkä saa LUKKOON, ja koska meillä nyt noita vessoja on kotona aika monta, niin eipä tuu ketää rynkyttämään ovea vaikka joskus montatuntia siellä vierähtääkin :D

3. Kadehdin niitä, joilla on aikaa juoda aamusin teetä. Vaikka en teestä pitäisikään. Mut nykyää en kerkee aamusin juomaa ees vettä ja sit o päivällä kauhee jano :<

4. Oon mangusteihin, oraviin, ym jyrsijöihin koukussa :D Nuorempana tää oli pahempaa, joskus kolmosella en muuta ajatellukkaan :D Mulla oli Makuunista pöllitty, metrin kokonen Ice Aceorava- kyltti mun sängyn vieressä (hajos muutossa) ja silloin just hankin mun gerbiilit ja kaikkeee (tosin nyt jo kuolleita) ja näin :D Joskus viellä hankin kesyoravan. Ehkä ;)

5.Oon aivan neulomisfriikki. Yks päivä kylmässä suomessa neulomatta, ja mun sormet alkaa täristä. Onkohan noihin puikkoihin lisätty jotain ainetta mikä liukenee neuloessa sormiin ja sit loppujen lopuks jää koukkuun? Joo tosin neljä vuotta neulonu, ja nyt eka villapaita meneillään :D


Huomenna kun noi muut lähtee norsusafarille, nii mä jään tänne kuvailee mun kaikkii ostoksii ja sit postailee niit tänne :) Jajajaja 5 outoa faktaa itsestään joutuu kertomaan uusi blogi-ihastukseni  Reetu (oon muute hötönetistä sitten että päiväää:D) ! ;D http://sydamia.blogspot.com/

1 kommentti:

  1. APUA, tää tuli yllättäen! Vau hienoo, käynpä tekee postauksen heti ;)! Ihana kun tykkäät blogista :>

    VastaaPoista