tiistaina

Olen koditon < 3

Ah, tosi kiva, ku tultii syömästä nii hotellilt oli muistutus et joo huonevarauksennehan päättyy huomenna. Siinä sitten kivasti kiroillen, hulluna pakaten valmistauduin siihen että kodittomuus iski. Kun tosiaan seuraava hotelli oli varattu vasta sitä seuraavalle yölle. Eniten ärsytti, että hintaan kuului 4h hierontaa, joista nyt sitten minun ja siskoni ilmaiset hierontatunnit jäivät käyttämättä :( Joten haistakaa kakka hotel Aspasia ;)

Vihaan mun tapaani jauhaa tiettyä purkkaa jopa kuusi tuntia :D Se on ällöä mutta en pääse siitä

Ja tää mun hajamielisyys on aika ärsyttävää. Mulla oli joku suhteellisen kuningasidea mut nyt en enää sitä tietenkään muist... ja nyt se muistu taas. Se oli aiheesta et ku aijon ottaa ylläpitoon, eli mun KESÄPONIN YLLÄPITOSUUNNITELMA. Noh, nyt en sitä enää jaksa alkaa vääntämään, nii pitää sit se joku toinen päivä tehä jos jotain ees kiinnostaa >:D

Hyihyi, olin tänää snorklaa, ja sit näin sellasen ihan hillittömän ravun, ja sit ku mulla oli se kapula suussa nii rupesin vaa huutaa ja sit kuullostin ihan synnyttävältä lehmältä ku mylvin sinne torvee. Hyvä minä <3 Nyt kaikki luulee et se on joku suomalaisten sotahuuto. Btw. Suuumalaiset ovat hapeallista kansaaa.

Tällä postauksella ei sitten oo mitään pointtia. Tää on vaan sellasta täytettä että ette kuvittelisi että hylkäisin teidät, rakkaat lukijani siis rakas lukijani. (onhan teitä jo huimat yksi :D )

Kammottavan suumalainen ihonvärini aivan loman alussa. :o

Ja nyt häivyn hevonhelvettiin, koska olen väsynyt. Hyvää yötä. Loppuun muutama kuva, tottakai.
Mami rakastaa sua nii paljo <3 Enää viikko nii nään sut < 3

2 kommenttia:

  1. Anonyymi4.1.12

    oot ihan vitun vammanen :)

    VastaaPoista
  2. Niin olenkin, ja ylpeä siitä. Mä oon vitun vammanen, ja sä vitun säälittävä. Tuu omalla nimelläs haukkuu nii katotaa sitte et miten on peurat karkkipussissa. : )

    VastaaPoista